.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل از واحدهاي نمونه صنعت و معدن مازندران
واحدهاي نمونه صنعت و معدن مازندران با حضور استاندار و رييس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در ساري مورد تقدير قرارگرفتند.

واحدهاي نمونه صنعت و معدن مازندران با حضور استاندار و رييس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در ساري مورد تقدير قرارگرفتند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا ، دراين آيين مصطفي مهدي‌نژاد رييس سازمان صنايع و معادن مازندران،از درخواست صدور مجوز براي فعاليت هفت هزار و ‪ ۳۰۰‬واحد صنعتي و معدني طي يك سال اخير خبر داد و گفت: از اين تعداد ‪ ۵۲‬واحد صنعتي در هفته صنعت و معدن در اواسط تيرماه به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي ادامه داد: يك هزار و ‪ ۵۴۷‬واحد صنعتي و معدني با ‪ ۱۰‬درصد پيشرفت فيزيكي، ‪ ۹۲۶‬واحد با ‪ ۲۰‬درصد، ‪ ۴۴۹‬واحد با ‪ ۴۰‬درصد، ‪ ۲۱۰‬واحد با ‪ ۶۰‬درصد و ‪ ۱۲۳‬واحد با ‪ ۸۰‬درصد پيشرفت فيزيكي در حال تاسيس است.

مهدي نژاد، وثيقه بانكي را از مشكلات واحد صنعتي در دريافت تسهيلات اعلام كرد و اظهار داشت: اكنون در ايجاد واحدهاي صنعتي كوچك موفق هستيم اما بايد براي ايجاد واحدهاي صنعتي و معدني بزرگ برنامه‌ريزي كنيم.

ابوطالب شفقت استاندار مازندران نيز در اين مراسم قابليت و توانمندي نيروي انساني استان را مهمترين پتانسيل استان دانست و گفت: اين استان از نظر واحدهاي دانشگاهي، دانشجو و استاد در رتبه ممتاز كشوري قرار دارد.

وي سطح داناييها و توانمندي نيروهاي انساني مازندران را از متوسط كشور بالاتر دانست و ادامه داد: با همه اين توانمنديها متاسفانه در استفاده از نيروي انساني كارآمد استان در جهت توسعه كمتر بهره برده‌ايم.

استاندار مازندران به مصوبه‌هاي سفر استاني هيات دولت مبني بر رفع محدوديتهاي صنعتي اشاره كرد و گفت: مازندران علاوه بر داشتن ظرفيت بالاي توسعه صنعتي، از نظر جغرفيايي نيز بازار بزرگي براي كشور است.

شفقت به كم‌توجهي به صنايع تبديلي، كشاورزي و صنايع مادر استان اشاره كرد و گفت: امروز همه شرايط براي توسعه صنعت آماده است.

وي خطاب به مسوولان واحدهاي صنعتي و معدني مازندران گفت: دولت در خدمت شما و پيگير اجرايي شدن مصوبه‌ها است.

استاندار مازندران به پاسخگويي استعلامهاي واحدهاي صنعتي توسط منابع طبيعي و محيط زيست اشاره كرد و گفت: امروز رفتارهاي مديريتي در جهت توسعه صنعتي استان تغيير كرده است.

وي به ارتباط صنعت و دانشگاه نيز اشاره كرد و گفت: دانشگاه از حضور واحدهاي صنعتي استقبال مي‌كند.

استاندار مازندران در ادامه به پيشرفتهاي اقتصادي كشور اشاره كرد و گفت: امروز دنيا كشورمان را در اثرگذاري اقتصاد موثر مي‌داند و همه اين هياهوها عليه ايران كاذب است.

وي بر كار و تلاش سرمايه‌گذاران داخلي براي پيشرفت و توسعه استان مازندران تاكيد كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.